maanantai 21. syyskuuta 2009

On muuten flunssa

Vaikka nenä on vuotanut vasta sunnuntaista lähtien, olo on ku toipilaalla.
Onneks tää kaikki yrittää tulla ulos eikä jää sisälle viikoks muhimaan.

Ihan mälsää ku ei päässy karatetreeneihin tänään.
Esstra kuitenki lupas pitää mulle yksityisen korvaavan tunnin kunhan paranen. :O
Toivottavasti edes keskiviikon tunnille pääsis.
Taitaa olla kyllä hiukan turha toivo.

Oon syöny aika harvinaisen vähän.
Lauantaina pärjäsin aamulla syömällä pilttipurkilla ja lautasellisella vispipuuroa.
Eväiksi söin kolme omenaa, pari riviä suklaata, batterypullon, hesen kerroshampurilaisen, puolet ranskalaisista ja limsan, sekä kolme pähkinää.
Silloin abcllä söin suklaapatukan ja mehutripin, kun ei tehnyt mitään kunnollista mieli.
Sunnuntaina söin kahden aikaa Derjen kotona aamupalaks ruisleivän ja sit päiväruokaa; karjalanpaistia, mikä oli muuten sairaan hyvää.
Kotona oli niin tylsää ja kipeä ja laista olo ettei malttanut tai halunnut syödä mitään.
Tänään oon syöny vaan sellasen pikkasen kissankupillisen verran lanttulaatikkoa ja vähän suklaata. Ja juonut varmaan kahdeksan kannullista makeaa hunajateetä.

Kaapissa ois jugurttia, mutta ei kyllä yhtään huvita mikään maitotuote. Ostin ne jugurtitki vaan niiden purkkien vuoks, et saa vesivärikuppia ja astetta kovempia (enshätä-)kukkaruukkuja.

Testasin muuten mun kumiankan. Terveisiä tunnin pituisesta kylvystä.

(En osaa pysyä aiheessa. Voitte vaan kuvitella miten rasittavaa mun kanssa on yrittää keskustella. Ks. alla oleva teksti.)

1 kommentti:

Hallatar kirjoitti...

Siun kanssasi on aivan ihana keskustella muruseni. =)

Ota nyt rauhallisesti...