keskiviikko 9. syyskuuta 2009

OLI IHAN SAIRAAN KIVA PÄIVÄ

OLIKS SULLA HYVÄ PÄIVÄ?
MULLA OLI HYVÄ PÄIVÄ. <3<3<3

Menin Pipalle tänää koulun jälkee et saisin ne mustikat mistä ollaa monta päivää puhuttu.

Sit menin kattoo niiden treenejä ja ^__________^
Olin ihan kikseissäni siellä ja istua jäpitin ihan tönkkönä ja seurasin kaikkea mitä opetetaa ja koitin oppia niitä jo nyt. Harmitti ettei uskaltanu kokeilla niit siinä ku kuitenki ne ois kattellu et mitä se riehuu siin. Ehkä sit ens viikolla. On ihan sairaasti enemmän motivaatiota nyt!

Tätä onki jo ootettu jostai ala-asteelta asti et voiku pääsis joskus harrastaa jotain itsepuolustuslajia.

Seurasin niin vakavan näkösenä et tajusin jonkun random häiriön jälkee et olin keskittyny niin kovasti, että olin unohtanu et ees tunsin ketää sieltä. :'D Ja se on aika hyvin ku siel kuitenki on (kolmas) paras ystävä ja poikaystävä et nii.

Selitin sit mesessäkin hienosti kaverille (nyt kun olen kovin innoissani) että:
Nelyan says:
koska kaikki ihmissudet jätetään salin ulkopuolelle.
Nelyan says:
*ihmissuhteet vaikka :'D


Sit Pipa tuli tänne ja kokkasin sille hienoa ruokaa :3 Tais tykätä.
Sit naureskeltiin kaikelle.
Tyyliin sille et kaadoin mehua sit kannusta omaan lasiini, ja sen kannun reunaan jäi yks pisara jota rupesin sitte lirkuttelemaan että:
"Tules nyt siitä, tuletuletule!"
Pipa katto mua pitkään ihan vakavana.
Totesin sille sit haikeesti ulos kattellen et
"Mä oon vähän yksinäinen" ihan pokalla naamalla.
Hetki me kumpiki oltii hiljaa ja räjähdettii sit nauramaan.


Ku oltii siitä sit vähän toettu ja pyyhittii naurunkyyneliä, Pipaki ehti jatkaa syömistään ja minä sit totesin siin et:
"Oli kyllä ihan harvinaisen hyvä. Vedin ihan pokalla kunnes repesin."
Ja hajottiin taas. Pipa-raasu meinas vetää ruokaa henkitorveensa ku ei viittiny nenäänsä :'D

Että "vedin ihan pokalla kunnes repesin" nii.

Huomattii muute sit meillä et me unohettii sitte ne mustikat.
No, joku toinen päivä sit uusiks. :'D

Ei kommentteja: