tiistai 22. syyskuuta 2009

Kommentteja vaikeemman kautta

Blogspot, mun javascriptin-esto tai sitte vaa joku blogspotin, gmailin ja mun netin välinen pirullinen kolminaisuus estää mua kommentoimasta teidän blogeihinne.

Et yyh.

Mut joka tapauksessa, äiti:

"Ää, ei saa kirjoittaa näin kauniita ja haikeita juttuja. Ei auta tähän jatkuvaan niistelyyn jos itkee liikutuksesta.

Piti eilenki jo sanoa, että kai siitä on sitte kohta mullakin sitten jo kaksi vuotta, kun tuohon samaiseen äijänkomistukseen mäki hurahdin. Mietittiin siellä Nightwishin keikkajonossa, että kuinkahan pahasti porukka mut lahtais jos laulaisin siellä Lauri Tähkää. :'D"



Ja Esstraseni:
(Kamalan näköinen kirjoitusasu tolla ku laittaa ton -seni -liitteen siihen. Pitää käyttää -senpaita tästä lähtien.)
"Ihan ekaks, kiitos tuhannesti että toit yskänlääkettä tänään.
Helpottanu jo paljon mun oloa.
Ja kiitos ku kävit eilen pitää seuraa. Ihan piristyin huomattavasti silloin ku tulit ni en varmaa vaikuttanu ees kamalan kipeeltä. :3

Huu, hitsi ku missasin sun vetämät treenit. Täytyy kattoo jos sit huomisen treeneihin pääsis ni nii. Tosin on ny yhet välistä ni vähän :O -olo.
Yritin tossa tesmiä et muistanko mitää ekasta tunnista ni tuli vähän kujanen olo.
Ja nii, miten noi karatepuvun lyhennykset tehään? :O

"Enemmän ku laki sallii." <3 Ihanasti sanottu.
Voisin kyl pitää aina välillä näitä kuiskaamispäiviä ihan niiku huvin vuoks. Ois ihan hyvä olla hiljaa aina välil.

Ja tuo yks on paraski puhuja ku heiluu heinissä koko mies. :'D On tääki hauskaa vääntää sananlaskuja. Harmittaa et missasin taas noinki kivaa menoa siel teidän kaa, sillä siellähän mä varmaan poikkeuksetta notkuisin.

Ja joo, tokihan siitä tuli Derje. Alko rasittaa kokoajan johonki etäiseen kumman 'poikaystävään' viittaaminen. Tarvii keksii muilleki nimiä. Ja johan mä jo totesin silloin yks päivä, että "hei, = -deri! DERI! DERJE!"

MOAR GAME. PLZ.

Ps. Mä voin kyllä näyttää mahan, (sit ku paranen,) jos lupaatte ettette naura niille kahelle luomelle mun navan yläpuolella, jotka on myös "silmiks" on nimetty."



Muuta sanottavaa:
Ehkä huomenna vois sit mennä kouluun tai jotain, virittää vaa vaikka kaulahuivin naaman etee sillee ninjasti et ei yski toisia päi.

1 kommentti:

Hallatar kirjoitti...

Voi lapsi-rakas!

*haliiruttaa varovasti*

Nyt ollaan niin kauakna toisistamme, ettei päästä tuomaa nenäliinoja toisillemme kun toisen huoneesta kuuluu niiskutus...


*halitus*


Ja Tähkä on kyllä ih...
Ohos, Hani kuulee... =)


*toivottaa lapselleen hyvääyötä
noiden ulkona ripsahtelevien vesipisaroiden myötä...*