perjantai 23. marraskuuta 2007

"Minä, Kuu ja Tähdet."

Blogini nimi tuli eräästä ajatuksesta tässä muutama päivä sitten.
Ja sen jälkeisestä keskustelusta parhaan ystäväni kanssa, joka meni suunnilleen näin:

Minä: "Kävin äsken katolla."
Hän: "Varmaan hienon näköistä siellä."
Minä: "Sun pitää tulla mun mukaan joskus."
Minä: "Minä, tähdet ja kuu oltiin kaikki jotenkin sumuverhon päässä toisistamme ja kaikki hyvin yksinäisiä. Yksinäisyydessään surullisia. "


Tähän vaikuttimena saattoi olla myös uuden äidinkielenopettajamme tunnilla soittama Tuomari Nurmion "Kurjuuden kuningas", jossa lauletaan "sä olet yksin yksinäinen, mä olen yksin yksinäinen, mä olen onnen kerjäläinen, kurjuuden kuningas...".


Oisin ottanut kuvia sumuisesta kuusta, mutta peritty kameranrääpäleeni söi samantien ulkona sisäänlaittamani patterit käynnistäessään itseään. Taisivat olla jo muutenkin lopussa.

Kirpeässä pakkasessa en viitsinyt enää uudelleen lähteä raahaamaan kameranjalkaa alas, vaihtamaan pattereita jo toistamiseen ja tulemaan takaisin ulos.

6 kommenttia:

Hallatar kirjoitti...

Hih!
Ei se oo rääpäle,
soon

"teipattupaikattukamera" =)

Tommoi se on.
Pitää olla akkuja taskuissa niin paljon,
että housut on pudota...

Nunnukka kirjoitti...

Hallatar:
Sitten kaikki miettivät, missä ne akut mahtaa kaikki olla. : D

Hallatar kirjoitti...

Ja isoveikka kiittelee... =)

Hallatar kirjoitti...

"Minä, kuu ja tähdet"

Sehän on sitten niin,
että sää olet se aurinko,
mie oon kuu
ja veljesi ovat ne tähdet. =)

Salka kirjoitti...

Muistan tuon teipatun kameran äitisi sivuilta! Ihan hyviä kuvia sillä saa:)

Salka kirjoitti...

Ai niin, blogisi nimi on aivan suloinen, romanttinen ja hieman mahtipontinenkin:)